Jump to content
Skelf

The Boxing News Thread

Recommended Posts

1 hour ago, herdy89 said:

Young Scottish lad fighting on the undercard tomorrow night Jay McFarlane. Never heard of him before today, is the lad a prospect? Got same management team as Golovkin

Had 2 fights so far and both ko's, looks not bad. not had many amateur fights either so is learning as he comes in to the pros, think he was 12-4 from the amateurs.  

I think that him v Dave Allen could be a fight if Jay McFarlane could get a few more decent wins under his belt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just now, Band of Brothers said:

Free if your a BT Sports subscriber :guiness:

Even better ,ducking shattered tho ,had about 5 hours sleep in 3 days ,wife had a wee boy last night and there kept in

for a few days so I'm mwi :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Steelydan1690 said:

Even better ,ducking shattered tho ,had about 5 hours sleep in 3 days ,wife had a wee boy last night and there kept in

for a few days so I'm mwi :cheers:

I was same when my wife was kept in its like the last night of madness then its into daddy mode. GGG 1/8 for win and Jacobs 5/1 :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Band of Brothers said:

I was same when my wife was kept in its like the last night of madness then its into daddy mode. GGG 1/8 for win and Jacobs 5/1 :lol:

She gave me permission so even better ,don't need to go up till 2 the morra so all good ,can't wait to get the wee man home ,born on paddys days tho ffs beengettimg pelters off every 1?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Steelydan1690 said:

She gave me permission so even better ,don't need to go up till 2 the morra so all good ,can't wait to get the wee man home ,born on paddys days tho ffs beengettimg pelters off every 1?

Just another day wouldn't worry bout it. Your lucky i've got family lunch at 12 but love watching GGG he is just a fucking machine. Saying in preview he just let Brooke hit him with a few then just smashed him :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

HBO PPV starts at 9pm ET

First fight - Lightweight
Ryan Martin v Bryant Cruz
(9:15pm ET / 1:15am UK)

Second fight - Super-flyweight
Carlos Cuadras v David Carmona
(10pm ET / 2am UK)

Third Fight - WBC Super-flyweight title
Roman Gonzalez v Srikaset Sor Rungvisai
(10:45pm ET / 2:45am UK)

Main Event - Unified middleweight titles
Gennady Golovkin v Daniel Jacobs
(11.45pm ET / 3.45am UK)

Steelydan1690 likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, AlbertzLoyalRSC said:

Boxing is boring as fuck after watching UFC

Depends if its prancing about then shit but if its a square go is good.

Having a goof friend who was going for commonwealth games as heavyweight the work they put in is unreal and try punching a bag for 3mins its hard work.

I love UFC but you cannot beat a good boxing fight and wit guys ggg its good as you know he will destroy but all it takes is 1 punch and it all changes. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Band of Brothers said:

Depends if its prancing about then shit but if its a square go is good.

Having a goof friend who was going for commonwealth games as heavyweight the work they put in is unreal and try punching a bag for 3mins its hard work.

I love UFC but you cannot beat a good boxing fight and wit guys ggg its good as you know he will destroy but all it takes is 1 punch and it all changes. 

UFC is brutal violence compared to boxing ,if u done half that stuff on

a sat night ur looking a a decent stretch 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Steelydan1690 said:

UFC is brutal violence compared to boxing ,if u done half that stuff on

a sat night ur looking a a decent stretch 

UFC is brilliant I have watched it since Bravo days and has changed alot but boxing is boxing and love both sports.

Had a few guys in the army who competed in MMA and 1 turned out to be a raging homo but what a fucking fighter. Whenever was bevying with him was shitting myself didn't want a burst arse :lol:

Steelydan1690 likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Band of Brothers said:

Depends if its prancing about then shit but if its a square go is good.

Having a goof friend who was going for commonwealth games as heavyweight the work they put in is unreal and try punching a bag for 3mins its hard work.

I love UFC but you cannot beat a good boxing fight and wit guys ggg its good as you know he will destroy but all it takes is 1 punch and it all changes. 

Yeah I'm just saying from watching. Years ago my uncle was British Thai boxing champ. That was better than boxing as well.

Much more action, and respect. Even the Thai music and stuff they done before the fight was great.

No money in the Thai stuff here tho, even then.

Band of Brothers likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, AlbertzLoyalRSC said:

Yeah I'm just saying from watching. Years ago my uncle was British Thai boxing champ. That was better than boxing as well.

Much more action, and respect. Even the Thai music and stuff they done before the fight was great.

No money in the Thai stuff here tho, even then.

The respect in Thai boxing is amazing am I rite in saying with the head bands is something to do with wins or am I talking pish haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Band of Brothers said:

The respect in Thai boxing is amazing am I rite in saying with the head bands is something to do with wins or am I talking pish haha.

I don't think so, but not sure.

I was early teens when he was fighting, I just looked up to him so much.

If you seen him would never guess. Really quiet guy,never had a fight outside the ring.

He was pure into it doing the ritual thing round the ring and stuff. Went to Thailand a few times to train as well.

Tried to get me into it i but was more interested in getting pished and smelly fingers.....

:duh:

Band of Brothers likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...