Firefox ya dancer

BLUEDIGNITY

• Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

The site had been a bit slow for me, but as soon as I saw BD's message I thought: "If that old codger can use Firefox, I can too!"

So here I am. Fast as fuck!

I'll leave IE8 for the parents :pipe:

Age and experience fcuks youth and enthusiasm every time ! :sherlock:;)(tu)

I haven't used IE in about 4 yrs, or longer.

Firefox and it's add ons(in The Rabbits thread in the tech forum)are the business..

So whit ye sayin HB ? Am 4 years behind the fcukin times ? :sherlock:;)

Na bud, I'm saying you've caught up wi the times.. :clap:

Firefox and it's add ons(in The Rabbits thread in the tech forum)are the business..

Naw yer right the first time Mate, see that combat phil daniels hiz goat oan in yer sig ? Well we used tae wear them, bought oot the army and navy stores, awe second haun wae blood and bullet holes oan them, a hid wan of each the long wan he's goat in that pic wae sting and a shorter wan wae side poackets. We used tae scribe cnd badges oan them and favourite Glesga groups Poets etc with ink markers. Got flyers leathers oot o' they stores as well, better gaun tae ma bed noo ! :sherlock:

Naw yer right the first time Mate, see that combat phil daniels hiz goat oan in yer sig ? Well we used tae wear them, bought oot the army and navy stores, awe second haun wae blood and bullet holes oan them, a hid wan of each the long wan he's goat in that pic wae sting and a shorter wan wae side poackets. We used tae scribe cnd badges oan them and favourite Glesga groups Poets etc with ink markers. Got flyers leathers oot o' they stores as well, better gaun tae ma bed noo ! :sherlock:

Used to be a firefoxer. Opera all the way :clap: